Tuesday, September 15, 2009

MESYUARAT PENDIDIKAN JPA BERSAMA JPJ





Pada 14 September 2009 Presiden dan wakil Kesatuan Menghadiri Mesyuarat Secara Pendidikan Dengan Jabatan Perkhidmatan Awam Turut hadir Pengarah Pengurusan.Wakil Kementerian Pengangkutan Malaysia dan Wakil dari MBK Am Sokongan Puan Loke dan Saudara Mazlan Antara Perkara Yang Di Bincangkan ialah 1) Naik Taraf Skim Perkhidmatan Pemeriksa Kereta Motor 2) Kuasa Memeriksa Kad Pengenalan.Mesyuarat Memutuskan Pihak Pengurusan Memangil Kesatuan Bagi Membincangkan Semula Perkara yang Di Bangkit Oleh Kesatuan Dengan Segera.JPA dan MBK Am Sokongan Akan Memantaunya.
Pada 15 September 2009 Kesatuan Membuat Kunjungan Hormat Ke Pejabat Ketua Setiausaha Kementerian Pengangkutan Malaysia,Dalam Pertemuan Tersebut Beberapa Perkara Telah Dibincangkan Lanjutan Keputusan Mesyuarat Agung dan Dato' KSU Bersetuju.

2 comments:

  1. Saya mewakili warga kerja jpj Cawangan Kemaman mengucapkan salam ramadhan karim kpd tuan dan jk kesatuan. Salam idulfitri dan maaf zahir batin.

    ReplyDelete
  2. Saya ahli kesatuan ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Adilfitri maaf zahir dan batin kepada semua rakan-rakan ahli KPPJSM.

    ReplyDelete