Sunday, June 28, 2009

MESYUARAT KONGRES CUEPACS



MESYUARAT KONGRES MEMBINCANGKAN BERBAGI ISU ANTARANYA PTK,COLA,CUTI BERSAlIN.KPPJSM MEMBANGKITKAN ISU ELAUN MEMANGKU YANG TELAH DIBAYAR TETAPI KAKITANGAN DIKEHENDAKI MEMBAYAR SEMULA,CUEPACS MEMINTA PIHAK KPPJSM MENULIS SURAT KEPADA CUEPACS UNTUK DI BAWA PERBINCANGAN DENGAN PIHAK JPA

3 comments:

  1. harap kesatuan dapat segera selesaikan masalah kami ini.kami rasa tertipu setelah bertungkus lumus bekerja demi rakyat dan negara

    ReplyDelete
  2. kami telah merujuk ke jpj hq,tapi mereka menjawab dgn bahasa yg menyakit kan hati(kasar dan tidak berbudi bahasa)macam kami ni sampah.
    mcm mana rakyat tak marah pada kaki tangan kerajaan kalau sikap mereka begini?Harap tuan presiden dapat bantu kami.hanya tuan lah harapan kami.dah lah sekarang tak boleh tuntut semua elaun, upah jahit baju dari 300 di potong jadi 200 dan nak bayar balik elaun memangku mcm mana moral dan tumpuan pada kerja kami nak meningkat?

    ReplyDelete
  3. kenapa hal ini hanya berlaku kepada anggota jpj? kenapa pemotongan elaun hanya pada kami? kenapa perlu bayar semula elaun yang memang hak kami mulai tarikh lantikan? kami bukannya hamba dan sampah. harap tuan presiden dapat membela nasib kami.

    ReplyDelete